Wij streven ernaar, mits wij jouw bestelling voor 15.00 uur hebben ontvangen, deze dezelfde dag nog te verzenden. *Tijdens beursdagen zullen bestellingen met vertraging worden verzonden. Je vindt de beursdagen in onze agenda.
Wanneer het niet lukt om een aantal hoger bij te stellen (bijvoorbeeld van 1 naar 2 of meer stuks), dan wil dat zeggen dat de voorraad niet toereikend is; er zijn er niet meer voorradig op dat moment.
Het is ook mogelijk om vanuit België bestellingen te plaatsen en / of bestellingen naar België te laten verzenden.
Wij hanteren de volgende tarieven:
Verzending binnen Nederland:
– Brievenbuspost zonder Track & Trace 3,95 (op eigen risico)
– Brievenbuspost met Track&Trace 5,25
– Pakketservice met Track&Trace tot 10kg 7,95
– Pakketservice met Track&Trace tot 23kg 14,95
– Gratis verzending bij besteding vanaf 35,00
Verzending naar België:
– Brievenbuspost 5,25
– Pakketservice met Track&Trace 11,50 – 26,50
– Gratis verzending bij besteding vanaf € 60,00
Voor klanten uit Nijverdal is de verzending gratis. Bij het afrekenen, na het invoeren van de adresgegevens, verwerkt het systeem dit automatisch. Controleer of de juiste verzendoptie is aangevinkt. Bij bestellingen voor 15:00 uur geplaatst geldt ook hier: wij streven ernaar de bestelling dezelfde dag nog te bezorgen.
Bij ons is het mogelijk om op de volgende manieren te betalen:
– iDEAL
– PayPal
– Betaalmethodes van Klarna (Achteraf betalen en Gespreid betalen)
– Bankoverdracht (zodra de betaling binnen is, zal de bestelling verzonden worden)
– Credit Card
– Webshop Giftcard (in te vullen bij de laatste stap)
– VVV Cadeaukaart (in te vullen bij de laatste stap)
– Wanneer je komt Shoppen op Afspraak is het mogelijk per pin of contact te betalen.
Zowel bij het bekijken van de winkelwagen (“Bekijk winkelwagen”) en bij het afrekenen is het mogelijk om een kortingscode in te vullen in het veld “Heb je een waardebon – klik hier”. Je vindt dit veld rechts bovenin je scherm.
Controleer even of je de volgende stappen hebt doorlopen:
Na het plaatsen van items in je shoppingbag kan je op deze shoppingbag klikken. Als je onze website bezoekt via een computer kan je kiezen of je de inhoud van je winkelwagen wilt bekijken (“Bekijk winkelwagen”) of wilt “Afrekenen”. Wanneer je op de mobiele versie van onze website zit dan kom je na het klikken op de shoppingbag meteen bij de inhoud van je winkelmand. We zullen dus voor beide vanaf hier ook verdergaan.
Na het controleren van jouw winkelwagen kan je kiezen welke verzendoptie je graag wilt toepassen op jouw bestelling. Daaronder staan 3 opties: “Update Cart”, “Checkout” en “Bereken verzendkosten”.
“Update Cart”: hierop kan je klikken als je bijvoorbeeld van een of meerdere producten het aantal hebt veranderd of als je hebt besloten gebruik te maken van de donatie aan Stichting Dierenlot en daar een bedrag hebt ingevuld.
“Checkout” gebruik je als je alles hebt gecontroleerd en graag verder wil naar betalen.
“Bereken verzendkosten”: hier kan je gebruik van maken als je tussentijds toch even wilt weten wat de verzendkosten naar jouw land of regio daadwerkelijk kunnen gaan zijn.
Als je dan op “Checkout” hebt geklikt kom je op de Afrekenpagina. Hier kan je alle gevraagde gegevens invullen. Vergeet je huisnummer niet. Ter controle zie je dan de volledige bestelling nog een keer en kan je eventueel alsnog de verzendkosten aanpassen.
Klik op “Ik ben geen robot” en selecteer een betaalmethode.
Ga akkoord met de algemene voorwaarden (vergeet dit niet, zonder dit kom je niet verder).
Klik op “Bestelling plaatsen en betalen”
Lukt het nog niet ondanks bovengenoemde tips? Neem contact met ons op en wij helpen je graag verder.
Het is zeker veilig om bij ons online aankopen te doen en te betalen. Om dit te kunnen waarborgen zijn de volgende zaken op ons van toepassing:
Toch niet tevreden met het product? Binnen 14 dagen na ontvangst heb je de mogelijkheid om het product terug te sturen. Volg daarvoor de stappen zoals hier omschreven.
Er zijn verschillende manieren waarop je contact op kan nemen met onze klantenservice. Je kan ons mailen op klantenservice@stonesbones.nl of een bericht sturen op WhatsApp. Verder kan je ons bellen op 0548-236726 (ma-vrij 10:00 – 16:00uur) of ons een berichtje sturen via de chat (tekstballon rechts onderin).
We zijn beschikbaar om te reageren op werkdagen van 10:00 tot 16:00 uur en doen ons best om zo snel mogelijk te antwoorden.
Staat het antwoord op jouw vraag er niet bij? Neem contact op met onze klantenservice; wij helpen je graag!